onsdag 15 februari 2017

Ingen Valentin :(

Ok.. så jag har ingen "Valentin" som jag kunde fira med igår. Jag fick inga hemliga beundrarbrev eller kärleksmess på telefonen.


Men.. jag har en underbar dotter att fira med. Den underbaraste av dem alla och vi firade alla hjärtansdag igår. Vi åt en smarrig middag bestående av kött och potatisgratäng som vi älskar och vi drack läsk till. Efterrätten var en gudomlig hallonmoussetårta från Ica Maxi i Haninge.

Jag fick ett jättefint kort som hon hade gjort i skolan, eller ja... jag och hennes pappa fick det tillsammans för det var till MAPA. MAmma och PAppa.. fantasifull och miljötänkande dotter detdär.  :)



Vi pratade lite om detdär med att fira olika dagar och kom fram till att ALLA dagar är samma. Det är ingen skillnad på om det är någon kommerisell högtid eller en religiös högtid, alla dagar är samma och alla är värda att älskas lika mycket alla dagar året runt.

Jag hade världens finaste kväll igår med Mary och mitt hjärta spricker av stolthet när jag tänker på vilken klok tjej jag har.

Kärlek till er alla <3

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar