fredag 28 oktober 2016

Pink Boulevard - Ny underbar webbshop

Filtar från LikaLyx och söta mössor och vantar till den nyfödda. Ska man på dop finns även fina dopkort att köpa.
Från Washologi fanns tvättmedel, sköljmedel och linnespray. 


Jag fick ju en inbjudan häromdagen, den kom från sötaste Diana och Kristoffer, som har öppnat webbshopen Pink Boulevard. Den hade premiär igår och jag var bjuden på ett mysigt öppningsevent hemma hos Diana. De hade gjort så fint och ställt upp en del i sortimentet för display och jag ville ju ha allt. Diana och Kristoffer är några av de gulligaste människor jag träffat på och jag är så tacksam för att de bjöd in mig. Jag ville inte åka själv så jag drog med mig Lisa, som är en klippa i alla lägen.

Hemma hos Diana fanns allt som man kan önska sig i en shop för dig som är noga med inredning, kläder och ögongodis.

De varumärken som finns i shopen idag är:
Maison Belle

Just nu är det 20% på hela sortimentet
så passa på att köpa lite julklappar till mamma, syrran eller någon annan kär vän.
Jag köpte lite till mina nära och kära så det kommer bli en kul jul. :-)

Dessa läckerbitarna hade Dianas svärmor slängt ihop, laxsnittar och supergoda muffins. Hon är en klippa :-)
Kopparna från Christina Re är de bara SÅ hög vill-ha-faktor på.

Haupt Lakrits är ett givet kort i varje hem och det är underbara chokladpraliner med en kärna av lakrits i olika smaker. 
Lite julinspiration fanns där också och min favorit är lyktan upp till vänster, den är från K.Lundqvist och är en glasklocka med ett juldoftljus. Detta har jag naturligtvis redan beställt och det skulle komma inom 2 veckor. Perfekt till 1:a advent. 

För mig som älskar att renovera är färgen från Palett & Co helt perfekt. Vi fick en burk i goodiebagen och den tänkte jag använda för att måla om en skänk här hemma. Den kommer bli grå/svart och jag tänkte nog ha mässingshandtag så den matchar mina övriga möbler. 

Jag köpte lite julklappar till Mary från MOR, det är så fina kroppsprodukter som luktar gudomligt. 


Världens sötaste lilla vovve, ville inte vara med utan chillade med grabbarna i huset istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar