lördag 29 oktober 2016

Missekatter och kissekatter...

Nu är det bara en vecka kvar.. eller rättare sagt 6 dagar kvar till missekatterna kommer. 3 små söta ulltussar kommer springa här och driva mig till vansinne natt och dag, helt underbart kommer det blir.... tror jag.

SÅ idag var jag och köpte lite ditt och datt till dem; Kattlåda så de har någonstans att göra sitt, lite leksaker, matskålar och mat naturligtvis. En lite myskoja köpte jag också..



De är värda det mesta och ska få en bra start här hos mig. 


De tre katterna heter Damon, Stefan och Elena. Precis.. som ni säkert känner igen så är det namnen från The Vampire Diaries.

Längst upp till höger sitter Damon, i mitten är det Stefan och längst ner är det Elena. 

När vi ändå är inne på spåret med katter måste jag dra ett riktigt dåligt skämt som min pappa drar för mig ibland:

Vad blir det när man kissar på katten? En kissekatt..
Vad blir det när man missar katten? En missekatt.. 

Han har så djävla sjuk humor min pappa.. men jag älskar honom vansinnigt mycket.. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar