torsdag 6 oktober 2016

Hur tänkte jag här???

Jag har ju alltid varit en sucker för att färga håret och pilla med olika tester. Nu har jag nått min gräns för vad jag klarar själv. Hahaha...


En fredag för ett tag sedan hade Mary och Theodore kalasdisco med Idoltema.  Ha, tänkte jag.. Då kan jag ju bara testa den RÖDA färgbomben jag har hemma som står och skrottar i ett hörn i duschen.  Sagt och gjort... jag körde i bomben och ut kom 2000-talets Cindy Lauper... OMG!!!!

HUR TÄNKTE JAG??!!!

Jaja, jag vart coolaste morsan på discot och det var tur att jag inte hade något arbete den veckan, för jag hade nog skrämt kunderna. På tisdagen hade jag som tur var en tid till frisören på Magic Hands och de har verkligen magiska händer. Det tog "bara" 3 timmar och massor av dollares att få bort färgen och blir sådär snygg igen som jag brukar vara. 


Om jag lärde mig en läxa.. Jodå.. jag kommer ALDRIG göra om detta igen. När jag kom hem igen slängde jag färgbomben med en gång för att jag inte ska kliva in i frestelsen att göra om det. För jag leds inte in i den.. jag KLIVER in i den....

Kram Trasselmaja


1 kommentar:

  1. Blond, röd, svart, rosa, silver... spelar ingen roll! Du är lika vacker ändå!
    Men du! Nästa gång - testa skallig!! hehe <3
    Älskar dig min söta syster! //SysterYster

    SvaraRadera