fredag 22 juli 2016

Nu stänger jag mitt hjärta..

Det hände igen.. Jag släppte in dig i mitt hjärta och du krossade det. Nu stänger jag det för gott..
Jag vågar inte släppa in dig igen eller någon annan heller....

NU RÄCKER DET!!!

Nu vet jag iallafall hur man vet att man älskar någon. Jag fick betala ett högt pris men nu vet jag...


Jag känner att jag älskar dig när du småsnarkar på natten och hastigt vänder dig om för att hålla om mig och ge mig den trygghet jag behöver så väl. 
När jag vaknar på morgonen och ser dina svarta lockar i nacken och känner doften av din mjuka hud nära mig.. När jag känner mig lugnad och sansad av att smeka din överarm och sakta väcka dig, se hur du sakta möter dagens ljus och öppnar dina vackra bruna ögon.

När vi ligger och småpratar om ditt, datt och egentligen ingenting alls men ändå allt mellan himmel och jord. DÅ vet jag att jag älskar dig. 

När tystnade mellan oss inte blir en pinsam tystnad utan en mjuk tystnad som ger oss chansen att njuta av varandras närvaro...

Jag älskar dig nu och alltid.. du är allt jag drömt om allt jag velat ha.. 

Men du krossade mitt hjärta på en sekund... det finns inget kvar mer än ett tomrum efter dig..

Love you

Trasselmaja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar