söndag 17 juli 2016

Elever som sviker...

Åh. Jag skulle haft min första klass efter semestern idag och hade laddat så djävla hårt. Det var en elev som ville ha en egen lektion så jag tackade nej till några andra elever och hänvisade till nästa vecka.


Jag åker ner till studion och förberedde, jag såg så fram emot detta. Kl 19 började klassen och jag förväntade mig att eleven skulle komma. MEN.... 19.17..alltså sjutton djävla minuter över sju så får jag ett sketet mess om att " jag kan inte komma, jag ställer in"...

JAG HATAR SÅNA SMS!!!!

Så det var bara för mig att hålla god min och yoga för mig själv...
Det hjälper ju inte att sura ihop och låta det förstöra hela min dag.

MEN.. han kommer ändå bli debiterad för lektionen så det är hans förlust..
Plus att han får inte boka in sig igen, jag vill kunna lita på mina elever om de bokar in sig....

Kram till er alla

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar