söndag 8 maj 2016

Ingen bra dag idag...


Direkt när jag vaknade imorse kände jag att nä.. det här är ingen bra dag. Nu sitter jag på jobbet och har lunch, jag är själv i lunchrummet och det är så skönt. Det ger mig tid att blogga lite och skriva av mig.

Jag är ALLTID glad på jobbet, jag ler alltid och är alltid artig mot kunderna. Men idag orkar jag inte. Det känns så tomt i bröstet att jag inte kan ge något. Det är bara ett tomrum i mitt glädjecentrum just nu och det enda jag känner är ledsamhet och sorg. Fråga mig inte varför för jag har det så bra jag kan. Men leendet idag räcker inte hela vägen upp till ögonen.

Det finns dendär klassiska ramsan: "MINA ÖGON KAN GLITTRA OCH MINA LÄPPAR KAN LE, MEN SORGEN I MITT HJÄRTA KAN INGEN SE."

Den stämmer in på mig ganska bra idag. Jag la mina kort imorse och de var positiva och glada men inte ens det hjälpte. Tänkte dra in till Kungsträdgården sedan och ta en fika med S och hennes man. Jag hoppas det blir bättre då för de är riktigt underbara människor.

Kram så länge

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Man kan inte vara på topp alla dagar, även en guldklimp som du har sina oputsade dagar då du inte glänser. <3 //Syster yster

    SvaraRadera