onsdag 4 maj 2016

Hokus pokus blev succé!!

Jag berättade ju tidigare att jag skulle göra en regndroppsmassage måndags och vilken succé det blev. C-R var helt lost när jag var färdig så avslappnad var h*n. Det gick bättre än vad jag trodde att dra med bänken hem till någon och göra massage. Det enda är hur jag ska få plats med allt i väskan.
Att sätta upp bänken gick på en grisblink och att sedan lägga ut filt och handduk, ja det är ju inte världens jobbigaste direkt.

Att komma hem till någon och ge denna massage är för mig att få ett stort förtroende. Jag hade bara träffat C-R en gång innan så det var lite smånervöst. Det enda som masseras under denna massage är fötter och rygg så det är inte någon klassisk svensk massage. Att ge denna massage är något av det mest rofyllda jag vet. Den som ligger på bänken är helt avslappnad och så är även jag. Det ger mig ett sånt lugn att göra detta samtidigt som jag vet att den som ligger för mina händer har gett mig ett sånt stort förtroende just då.


Jag hoppas att jag ska kunna utöka och ge mer massage både hemma och i studion. På min hemsida, Asadas Yoga står priser och allt man behöver veta om regnsdroppsmassagen.

Igår, tisdag, frågade jag h*n hur det kändes och det var fortfarande lika avslappnande och en go känsla i kroppen. DÅ vet jag att jag  har lyckats. Detta är dessutom en person som är väldigt skeptisk till yoga och sånhär typ av massage. det var lite "hokuspokus" över det hela.. haha..

Jag hoppas dock att jag lyckats omvända h*n och får en ny möjlighet att massera, för detta är en utrensande massageform som bör göras med jämna mellanrum.

Ni vet var ni kan få tag på mig och det är bara att messa om ni vill boka tid.

Kram

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar