måndag 2 maj 2016

God morgon måndag

Klockan är 06.47, jag ligger i sängen och njuter av lugnet runt mig och solen som kikar in genom vardagsrumsfönstret.

Jag skulle kunna sova lite till men jag är så glad och lycklig.  Det blir en chill dag idag, först läkaren och sedan min första regndroppsmassage hemma hos C-R.

H*n har ingen aning om vad det är vilket gör det ännu bättre. Då finns ju ingen förväntansbild utan allt är från noll. Det är första gången jag åker hem till någon och gör en massage. Det finns de som ifrågasatt säkerheten och om det inte är farligt, men jag vet inte... det är väl som att vara lapplisa: man vet inte från dag till dag som händer  :)

Vi hörs, nu är det dags att kliva upp.. denna underbara dag har precis börjat.

Kram Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar