måndag 11 april 2016

Stockholm Beauty Week 2015




Den 27 mars ska jag ner till SoStockholm och gå på årets Stockholm Beauty Week. Jag var där förra året och gjorde då min näspiercing. Jag kommer aldrig glömma Alexanders min när jag satt där i stolen och hon sköt till. Ont som f*n gjorde det men nu skulle jag aldrig kunna tänka mig att ta bort den.
Jag tog så mycket fina foton, men tyvärr har de alla försvunnit iom att datorn krashade för några månader sedan. Men nu så är det iallafall dags igen för en ny omgång och även denna gången går jag själv. Marlene kommer säkert möta upp mig, jag känner ju fler som kommer gå dit och mingla runt lite. Förra året fick jag träffa underbara Jonas och Tobias, även Tanja och Autosa var där. Helena och Nina var där och jag hoppas möta upp dem igen. Det var ett tag sedan jag var på event så det ska bli riktigt kul att komma ut igen. Jag ska kolla igenom min gamla telefon och se om jag inte har lite bilder där i. Fick en ny igår och det BORDE ligga gamla bilder i.


The Powerhouse har underbar mascara och läppglans. Jag använder mina när jag ska på dejt bla.

På utsidan stod det grabs och grillade. Riktigt smakligt och gott. Weber hade natuligtvis med ett finger i spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar