lördag 9 april 2016

Ett hjärta av guld och lite öroninflammation

Mary har ju vart lite rosslig och febrig de sista dagarna och inatt hände det: "Mamma... jag kan inte sova, jag har ont i örat."

Jahopp! Upp ur sängen för att hämta termometern, nässpray, slemlösande och vatten. 38.8 och snorig näsa är ingen hit när man lgher och drömmer som bäst men.. jaja, drömmarna finns kvar och dotter är mitt allt.

Vi ringde Handens Närakut och fick en tid 10.20. Perfekt.
När vi kom hit ville Mary ha en dricka och jag var tvungen att säga nej eftersom jag inte hade kontanter. Maskinen tog inte kort. :(

Då är det en jättegullig tjej, Lisa, som ger pengar till Mary så hon ska kunna få drickan. Tänk att det finns så underbara ungdomar idag, för hon var nog inte mer än 20. Mary blev jätteglad och jag blev så tacksam. Söta, underbara tjej som ville ge och hjälpa.

Från botten av mitt hjärta:
Tack så oerhört för din generositet  <3

Marys mamma, Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar