torsdag 14 april 2016

Dum i huvudet av telefonen...




Ok, jag erkänner. jag blir tamigsjutton dum i huvudet av den nya telefonen. Alla säger att Samsung S7 är så otroligt bra och enkel.. men LYSSNA INTE PÅ DOM!!! DOM LJUGER!!!

Det är den djävligaste telefonen jag haft på evigheter, inget fungerar som det ska längre. Idag fick jag hasta ner till banken för att få nytt mobilt bank id, swish samt bankappen. Nu när jag kommer hem och ska installera allt för att kunna kolla konton mm så FUNGERAR INGENTING!!!

Skit, skrutt och alla andra fula ord man kan tänka sig ur en kvinnas mun....

Jag önskar jag behållit min gamla lur, den var tillitsfull, fungerade lite sisådär och den var min. Vi hade hängt ihop i 2 år nästan och kände varandra innan och utan. Men jag övergav och vad fick jag: skit!!

Så är det NÅGON här ute som är van vid S7:an och vet hur den fungerar, berätta det för mig med ett litet inlägg så ska du få en stor kram en vacker dag. Det jag behöver hjälp med är just bankappen, internetdelning samt lite andra tekniska finesser.

NU ska jag lägga mig och svära över telefonen, kommer säkert drömma mardrömmar om den.

Kram och natti

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar