söndag 27 mars 2016

Redo för bloggen igen..

Jesus vad jag har varit oinspirerad att blogga den sista månaden.  Det har hänt SÅ mycket som varit jobbigt att jag helt tappade lusten.

Till att börja med så vart jag droppad som en het potatis av dendär killen jag dejtade Jag skrev något olämpligt på fb och han sög åt sig som en svamp, blev jättearg och blockerade mig från ALLA sociala medier han och jag hade kontakt på. Det spelade ingen roll vad jag skrev så räckte inte det till. Att ringa honom var ingen idé så jag struntade i det till slut. Han var helt enkelt inte värd mig :)

Livet går dock vidare och nu är jag, mamma, Mary och T på väg till Ullared för vårens klädshopping. Jag tänkte kolla på lite klänningar till Mary och tights, denna ungen älskar tights över allt annat. När jag berättade för henne att vi skulle åka ner frågade hon om T skulle med, när jag sa ja vrålade hon: Neeejjjj..... vi kommer stänga butiken..

Idag ska mina fina Nike få bekänna färg. Byxor från Me&I


Hahaha.. hon är så rolig min dotter!!!

Hur som, jag mår bättre och det är skönt att vara nere hos mamma några dagar.

Kram och kärlek till er

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar