söndag 14 februari 2016

Nu är valentine över och det känns så bra :-)


Nu är denna alla hjärtans dag 2016 över och det känns SÅ bra. Jag brukar alltid rata denna dagen eftersom den är för mig ganska kommersiell och plottrig, men.. i år gjorde jag något jag ALDRIG gjort förut: Jag skickade ett valentineskort anonymt till en som jag håller som lite kär och som jag känner att jag vill lära känna bättre. H*n hade en aning om att det var jag, och jösses vad nervös jag varit i veckan. Jag skickade kortet på vinst och förlust för att jag ville och sedan glömde jag bort det. Så igårkväll när jag gått och lagt mig låg jag och Mary och pratade om homosexualitet och kärlek så kom jag ju på det... Herregud!!! Tänk om h*n skulle bli arg och irriterad. Nu var det inte så, vilket känns jätteskönt.. Så nu kan jag sova gott inatt.

Det fina i kråksången är att vi kommer nog ses framöver :-)

Så nästa år kanske jag kan fira valentinesday med en god middag i fint sällskap av en mysig vän..

Kärlek till er

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar