torsdag 4 februari 2016

Lästa kort och stjärnor

Det kan stå skrivet i stjärnorna eller i sand...

Jag har fått mina kort lästa flera gånger och de säger alltid samman sak: TÅLAMOD och TYDLIGHET. Jag som är varken eller just nu. Tålamod är... eller var.. inte en av mina starka sidor. Men nu när jag yogar och har ett ganska stabilt lugn så har jag helt plötsligt jordens tålamod, jag kan vänta som det känns i en evighet. Vilken förändring egentligen... spännande :-)

Igår var jag i studion och Andreah läste mina kort för skoj skull och där stod att i stjärnorna finns hopp om framtiden och i nästa kort stod att vi inte är i fas just nu och att vi kommer bli synkade om tålamod finns. Idag fick jag en distansavläsning och även där stod att vi hade en framtid ihop OM vi pratade med varandra och var tydliga med vad vi ville, även osynkandet fanns där.

Gud så spännande om det verkligen stämmer.. Jag tror fullt och fast på kortläsning, medium och det spirituella. Hade någon sagt det till mig för några år sedan att jag skulle bli avläst om framtiden och kärleken skulle jag aldrig trott på det. Faktiskt är det spännande att höra om och hur det kan komma att bli eller kanske kommer bli.

När jag var på yogafestivalen så köpte jag mig två kortlekar, en med änglakort och en med tarotkort. Jag har läst av dom en gång för mig och en gång för Andreah. Jag måste studera dom lite mer och lära mig hur jag läser av tydligare. Det är lite kul att kunna lägga tre kort på morgonen och se hur dagen blir. Inte så att jag tar ut dagen i förskott men lite för att kunna ha en hint om hur det blir.

Jag är ju så fruktansvärt nyfiken av mig och kan ibland inte vänta på att veta...

Nu vet jag att jag dock ska lägga mig och vakna till en ny underbar dag imorgon med oväntade händelser och spännigar.

kram och natti

Trasselmaja.

2 kommentarer:

  1. Kram och Yoga på. Din kärlek kommer när den är mogen!
    //Systeryster

    SvaraRadera