tisdag 23 februari 2016

Gnällinlägg i kubik...





Jag har förstått att det är lite tillåtet att gnälla ibland när man bloggar, så här kommer det.. min gnällinlägg..

För tillfället är jag dunderförkyld och har gått in i v 3 av snuva och nysningar, helt sanslöst vad en nysning kan sitta fast i näsan. Jag är ganska uttråkad och sitter för närvaranade på Shanticenter där jag har min yogaverksamhet. Det är den jag vill gnälla lite över..

Den går inte som jag vill. Jag vill ha klasser varje dag och att alla ska veta att jag finns. Jag vill lära ut och lära mig massor av yoga. De tre sista veckorna har jag bara kunnat sitta i soffan/ ligga i sängen eller masa mig runt på trötta fötter i min lilla lägenhet. JAG BLIR TOKIG!! Jag kommer inte på vad det är jag missar för att få snurr på det hela...

Dessutom blir jag så grymt besviken på mig själv när jag inte kan leverera, dvs ha yogaklasser eftersom jag varit så sjuk.

Är det så att jag ställer för höga krav på mig själv? Att jag sätter ribban för högt och siktar mot stjärnorna istället för trädtopparna?

Ska jag sänka mina krav och vara nöjd för nu? Låta tiden har sin gång och vänta till efter sommaren? Jag har ju bara varit aktiv i 6 månader och har en dag som är en fast dag med yoga.

Frågorna är många men det som känns mest är otillräckligheten, att jag vill göra mer men inte kan. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar