fredag 15 januari 2016

Musiksätta min yoga.

Jag satt med min jobbarkompis häromdagen och pratade om att filma det vi jobbar med. Jag skulle då filma min yoga och när jag gör olika asanas, positioner. Det är lättare att för mina elever att kunna yoga med mig när de inte kan komma till klass och jag kan lära ut på ett annat sätt.

Bilden lånad från hemsidan.

Musiken jag tänkte ha är en kille som kallar sig Dimutech, en ganska soft och fin musik med bra flow i. Precis vad jag behöver till min yoga. Allt för att få igång verksamheten....
Jag pratade med honom häromdagen och det skulle bli en löpande slinga på 30 sekunder och det ska bli SÅ spännande att höra den framöver. Att ha lite mjuk musik till filmsnutten tror jag kan vara bra för att man kanske kan förknippa den med musiken och lära sig snabbare. Jag tror stenhårt på det och det är definitivt värt varenda öre med tanke på det jag redan hört. Gå in på länken ovan och lyssna, det är riktigt bra.

Usch... egentligen är jag inte alls på blogghumör.. lite nere och dämpad känner jag...

kram och kärlek till er.

Trasselmaja.

3 kommentarer:

  1. Jag har fixat nånting för din sida. Vi kan höras av och jag skicka den till dig

    SvaraRadera
  2. Spännande! Var in och lyssnade på den musiken som finns på hemsidan, härlig musik! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Mamma Anka, den är inte som all annan musik utan väldigt säregen och speciell. Perfekt för min yoga. :-) Helen kommer nog gilla den.

      Radera