onsdag 13 januari 2016

Marknadsföring it is.....



Idag är det marknadsföring som gäller för hela slanten, jag kan ju inte bara yoga och göra det roliga. Så idag har jag kontaktat Let´s deal och får även kolla upp lite andra företag man kan jobba ihop sig med. Jag tycker det är SÅ svårt att komma på hur och vad jag ska göra för att nå ut till de som behöver yoga.

Nu är det ju så att alla behöver yoga mer eller mindre, alla kan yoga.. även de som inte vet att de kan. Jag tänkte jag skulle lägga ut yogafilmer på youtube och även på hemsidan men jag hatar att höra min egen röst. :-(

Jag tänkte även gå runt i Enskede med omnejd och sätta upp reklamblad om Asadas Yoga i butiker och sjukhem och vårdcentraler.

Har ni läsare något bra förslag så maila gärna eller skriv ett inlägg här i bloggen, just nu har jag sån idétorka att det inte är sant.

Kram och natti

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar