måndag 18 januari 2016

Låtlista till Kosmosklubben.. Goah....

Jag är ju så optimistisk som ni alla vet eller borde veta nu och när min kollega frågade min i höstas om jag ville ta över Kosmosklubben sa jag snabbt ok. Att jobba med barn och yoga kan ju bara bli så kul!! Tänkte ju inte på att det skulle vara musik till yogan som är anpassad till kidsen. Så den sista veckan har jag planerat musik och funderat massor. Känner mig lite som Professor Balthazar, ni vet han som gick fram och tillbaka och funderade i tid och otid.


IDAG satte jag mig med låtlistan och viola.. 5 timmar senare är den klar.. haha! :-D

Ska väl erkänna att jag har inte sovit så mycket inatt.. tankarna finns hos en speciell människa och på jobbet.. ;)
Herregud, natten till igår drömde jag om vedsäckarna på jobbet.. hahaha.. DÅ har man jobbat mycket.

Hur som helst så här är låtlistan för passet:

Babypose – Bu et Jordin  (Bruce Jennings)
Myran – Bu et Jordin
Cat/Cow – Hello    (Adele)
Adho Muhka Savasana – Hello
Visa kvinnan – Hello
Sol/måne – They don´t know about us. (One Direction)
Gudinnan – Love med like you do (Elli Goulding)
Svalan – One last time. (Miriam Bryant)
Skruven -  Heroes (Måns Zelmerlöf)
Regnbågen – Something in the way you move (Ellie Goulding)
Trädet – River flows In you (Yiruma)
Svanen - Should have gone home

Chibollar – Tantra meditation

Det är mycket att tänka på när det gäller de små liven. Men jag tror att denna blir bra och att de kommer bli nöjda.

Kram

Trasselmaja

2 kommentarer:

  1. Naaaajjj, är dina tankar hos mig? Va du e gulli!!
    (eller också är tankarna i skiterit...)

    Låtlistan blir säkert hur bra som helst! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha.. jo hos dig.. Har ibte hört ngt från Skiterit igen så nu Skiter jag it ;-)

      Radera