tisdag 12 januari 2016

Jag har minskat... wohoooo

För nästan exakt ett år sedan blev jag guldmedlem hos viktväktarna, så hårt jag hade jobbat för denna stjärna. Satan i gatan vad jag höll på.. meeennnn.. så kom sommaren, grillen och all smarrig mat jag inte kunde hålla mig ifrån så jag ökade något eller ja.. kanske några kilon då om jag ska vara ärlig.

Så var jag hos Susanne idag och vägde mig och shit.. jag väger 67.9 kg!!!! Jag har gått NER 1 kg på kort tid så jag är så jäkla glad idag. Mitt mål med viktnedgången är att kunna komma i mina gamla Diesel Jeans som jag har liggande i garderoben. Jag kunde ha dem till bröllopet så jäklar i min låda om jag inte ska kunna det igen. Sist jag tog på mig dom flög knappen iväg, men det gick att sätta dig en ny så skam den som ger sig. Hahaha....

Nu har jag blivit internet-medlem men får komma ner till Susanne lite då och då för att väga mig som tur är. Dessutom passar jag på att köpa på mig lite pasta och bars. :-)

Nu ska jag iväg och ha yogaklass med mina damer på Bygdegården

Tjingeling

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar