måndag 25 januari 2016

Bridget Jones med barn och marsvin

Måndagkväll och jag har precis rensat Neds bur. Vad hände med söndagen?? Den liksom bara swishade förbi, jo.. jag jobbade ju. Så iallafall sitter jag här i soffan, Mary har somnat och Ned påkallar uppmärksamhet eftersom han känner sig såååååå ensamen.. att han varit ute en timme spelar ingen roll.

Så slår det mig: det är exakt såhär Bridget Jones måste ha haft det om hon får barn med chefen och blivit lämnad. Sittande en soffa och titta på tv samtidigt som hon äter upp dotterns påläggschoklad och drömmer om Prince Charming  <3

OMG!!! Jag MÅSTE göra något åt mitt liv. :-D

Jag är glad de veckor jag inte har Mary att jag har en rad vänner som jag kan hänga hos för utan dom hade jag nog blivit tokig, mer än vad jag redan är.. hahaha. En stor kram till er som finns där i ur och skur, ni är guld värda.

Ny bör jag lägga mig hos min lilla gris, hon 😴 som en hel karl och fjärtar gör hon också.  Jag förstår inte hur något så underbart och gulligt kan lukta så fruktansvärt illa. Det blir klädnypa för näsan..

Kram och godnatt

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar