lördag 9 januari 2016

Avläst om framtiden...


Sådär jag, nu har jag blivit avläst och vet hur min framtid ser ut.. eller ja, nästan iallafall. Jag fick reda på att jag ska bli mer spirituell med någon och vara mer försiktig men någon annan. Jag kommer lära känna nytt folk och det känns så spännande.

Cosmic Johanna som läste mig började med att läsa av min aura som är vit och ljusblå.  Det vita är luft och det blåa står för halschskrat, det betyder att jag ska tala ut mer. Tala mer om vad jag vill och inte vara så otydlig i kommunikationen. Tala mer till mig själv och höja mitt inre jag. Jag ska bära något blått runt halsen för att stärka detta.

Sedan gick hon över på korten för att läsa av kärleken.....

Och, kärleken.. den kärleken... här hittade hon 2 !! Män. En som var mogen och ansvarsfull men jobbade väldigt mycket, ett hjärta av guld och kreativ av sig. Ja, hon berättade massor mer men det vill jag behålla själv.
Sen fann hon en omogen,  barnslig kille som var väldigt splittrad och inte riktigt balanserad..

Spännande. ...

Så pratade vi jobb och där vet jag redan allt hon sa. Men allt stämde så det kändes bra. Jag kommer kämpa på och bida min tid.

Det kändes skönt att bli avläst och få en liten hint om hur det kan se ut. Hon berättade givetvis massor av spännande men det vill jag behålla för mig själv ;)

Puss Trasselmaja

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande. Jag skulle också vilja bli avläst någongång, får nog ta och ta tag i saken detta år :)

    SvaraRadera
  2. Det där lät spännande! Jag kan hålla med om att du bör prata mer om vad du vill och mindre lyssna till vad alla andra vill. När det gäller jobb och kärlek - tja, där ordnar det sig nog alltid, du brukar fixa det mesta! KRAM!! //Syster Yster

    SvaraRadera