söndag 22 november 2015

Goodie goddiebag.. jösses...

På bloggevenet i Malmö med Emelie och Camilla fick vi en väldigt fin goodiebag, de är så generösa med det och jag blir alltid lika glad när jag och Mary kan kika igenom och hittar saker till både henne och mig samt saker vi kan ge bort :-)


Nappen och napphållarna kommer Marys lilla kusin få när han blivit född, lusmedlet och tvålen kommer vi ha hemma. Barnmaten fick Marie och även russinsticken som var med. Termosmuggen, den är min och tvistpåsen likaså. Den fina handkrämen från Restylane är perfekt och ha på jobbet för att lukta gott och kännas go i händerna. 

SB12 kommer jag ha själv för att få ordning på mia tänder och alla perfekta rabattkuponger är definitivt mina. Vi fick en på skor som jag längtar efter att få utnyttja, hittade två fina skor som Emelie designat och som blir perfekta till sommaren. 



Ha en bra dag

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar