måndag 23 november 2015

En underbar överraskning varje dag fram till jul...

Jag har fått tag på julklapparnas rolls royce.. nämligen Johan Bülows lakritskalender för 2015.

Tänk er en lite lyxig lakritssurprise en gång om dagen i 24 dagar!!! Här snackar vi julkalender. Och den är MIN, bara MIN.

Johan Bülow är en dansk tillverkare av den lyxigaste lakrits ni kan tänka er. En lakrits tillverkat med kärlek och med en själ i varenda liten bit. Ett familjetföretag där man märker att det finns uppskattning och omtanke.

Jag träffade Johan och hans kollegor på Lakritsfestivalen i våras och pratade lite med dem. De är såna underbara personer och har alltid lite tid att ge utan att stressa och trots att det finns hur mycket som helst att göra. DET kallar jag ett företag med kvalitet och en produkt värd att vänta på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar