lördag 21 november 2015

Årets bloggmässa - Familj och barn.

Förrförra helgen packade jag in mina och Marys kläder i bilen för att styra kosan ner mot Malmö för årets bloggevent "Bloggmässa - Familj och Barn" som Walles & Glantz höll i för tredje året i rad. Vi var med för första gången förra året och då var det på Hotell Garden i Malmö. Nu var det på Slagthuset och det har vuxit och kommer växa till nästa år också.

Marie var där och jobbade för JNY Colourful Kid som har underbara barnkläder upp till storlek 134, så Mary är överlycklig över att hon kan ha deras kläder. Det är ett företag som har sina rötter i Åre och deras barnkläder i egen design är dessutom ekologiska. 




Laura Ashley var där och visade upp sina vackra kläder liksom Emelies nya skomärke, Magic Steps. Skor helt i syntetskinn som passar alla människor. Me & I var där och naturligtvis köpte jag den t-shirt vi så många gånger sett på Emelie. Mary fick en likadan fast i rött.

Även Maxomorra var där och de hade med sig Ubang, ett danskt märke som jag blev SÅ kär i.

I inredningsväg så fanns underbara Zelected By House där och visade upp lite av sin kollektion. Jag blev så kär i deras buddahtofs som skulle passa perfekt i mitt sovrum. Har ju buddahs som nisch där inne.


Jag ser redan fram emot nästa års bloggmässa och då kommer jag åka ner själv så jag kan hänga på the ladies ut på middag på kvällen.

Puss å kräm

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Kan moster också få en "unicorn" från JNY? För det är väl en sån som Mary har på sig på bilden?
    Men moster nöjer sig med en "Unstopable" från Me&I... julen kommer ju... ;)
    KRAM!!! Saknar er!! (kanske kan moster få följa med nästa gång?)

    SvaraRadera