söndag 18 oktober 2015

Snart är det dags...


Snart är det dags för höstens härligaste bloggmässa i södra sverige. Även detta året är det i underbara Malmö, denna gången dock i Slagthuset. Sist jag var med var det på Garden Hotel så nu ska det bli riktigt spännande och se hur mässan har vuxit. Emelie Walles som arrangerar mässan tillsammans med Camilla Glantz är en av sveriges största bloggare och hon har även pr-företaget Walles & Glantz tillsammans med Camilla.

Mary kommer även i år följa med ner så vi kommer kunna tillbringa lite tid i Köpenhamn på Tivoli för karusellåkning och kanske, kanske blir det ett litet besök på Build a Bear- workshop. Det är farligare för mig att gå in där än för Mary, jag vill köpa ALLT till hennes nallar. :-)

Denna gången kommer vi bo på Elite Hotel Savoy, lyx i vardagen för både mig och snuttan.

Jag ser så fram emot att få träffa alla goa härliga tjejer sedan tidigare och ingen nämn och ingen glömd men jag tänker på er alla och saknar ert härliga sällskap.

Kram Trasselmaja



3 kommentarer:

  1. Va kul med mässa, själv ser jag fram emot Eget Företag-mässan i Älvsjö snart. Det är alltid roligt med mässa! :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. När är den? Ska vi ses på fika om det finns tid??

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera