tisdag 6 oktober 2015

Bloggpaus..

Kall, Sjukdom, Uttryckssymbol, Smiley




Jag ber om ursäkt för denna lååååånga bloggpaus. Det har varit mycket i livet och ja, det har tagit tid och energi i anspråk.

Jag har ju fortsatt med skilsmässan så den är inne i fas "väntetid" vilket känns lite konstigt. När jag gifte mig skulle jag ju vara gift hela livet hade jag planerat, T var ju mannen i mitt liv och vid hans sida skulle jag stå i ur och skur.. eller som det heter: I nöd och lust..
Vi såg ju hur det gick....

Sen så har jag ju jobbat endel och sökt massor av jobb. Även om jag har 3 jobb så räcker inte timmarna till. Jag är ju bara timanställd och söker således ett mer fast jobb.. Någon som har ett liggande i ett hörn någonstans?? Säg bara till. :-)

Jag är inne på arbetsförmedlingens hemsida varje dag och det finns jobb att söka, hur många som helst och ja, jag söker de jag tror jag är kvalificerad för. Än så länge har jag sökt jobb som yogainstruktör, kontorist, sekreterare, receptionist, kyrkovaktmästare mm. Det är kul att söka men inte så kul när jag får ett sporadiskt mail med: Tyvärr har tjänsten gått till annan sökande. :-( SURT!

Nåväl, Idag ska jag ner till Andreah i studion och presentera mig för hennes gamla yogaelever så får vi se vart det leder.

Kram och tjingeling

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Ibland kommer livet lite i vägen för bloggandet. Jobbigt att inte timmarna räcker till när du har TRE! jobb! Du är duktig som fortsätter att söka. Jag håller tummarna att du hittar något mer fast snart!
    Kramar

    SvaraRadera