torsdag 3 september 2015

Yogadags i studion





Sitter nu i studion och väntar på att folk ska börja droppa in. Har min nästa yoga kl 12 och det har, om jag ska erkänna, varit liiiiite trögt med besökare. De har inte kommit på hur bra yoga är och hur bra ashtangayogan är.
Det är nu min tredje dag och jag har inte haft några klasser än, men på ett sätt gör det inget. Jag kör min yoga ändå och övar, övar och övar.

I morgon får jag mina oljor från Young Living som jag så småningom kommer att börja jobba med. De andra här i studion jobbar redan med dem så det är bara ett naturligt inslag i arbetet. De fungerar superbra och är rena oljor, inte massa krimskrams tillsatt.

För tillfället har jag den på mig själv, jag använder pepparmintsoljan istället för att ta nezeril när jag blir tät i näsan. Så jag har faktiskt efter många år kunnat sluta med nässpray och det känns jätteskönt.
De har oljor för alla tillfällen, och det som är så lustigt är att de man tycker luktar mest illa är den oljan man behöver bäst.

Nu, dags för ett pass.

Kram

Trasselmaja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar