tisdag 1 september 2015

Loppis höststarts-event..

Jag fick en jättefin inbjudan till Loppis höstevent i helgen och jag ville SÅ gärna gå, men som alltid var jag tvungen att jobba. Deras event är alltid lika roliga att gå på, för de flesta har ju barn och många av mammorna känner jag ju igen nu efter mina år som bloggare. Jag hoppas att jag får gå nästa gång istället.

Förra gången det var, i våras var det lite modevisning, massor av bra utställare och som sagt.. det är alltid lika kul att träffa bloggarna igen.

I år var de på Skeppsholmenkyrkan Eric Ericssonhallen som verkar vara en underbar plats att vara på. Lina Hedlund var iår igen med och förgyllde tillvaron, och som varje år var det modevisning från Polarn och Pyrets nya kollektion,  med bloggare och deras fina barn som modeller. Kristin Kaspersen var där och föreläste om sin nya bok och även massor av fina utställare visade upp sig.

Jag hoppas att jag kan gå på Loppis nästa event och träffa alla goingar igen

Kram så länge

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar