onsdag 9 september 2015

Kunde ni inte frågat mig??

Bildresultat för pelargon kärring
Bild lånad från Carpeannah.blogg.se


Det finns en sak som förvånar mig och som alltid kommer förvåna mig.. det är allt snack bakom ryggen på mig. Är verkligen folk så intresserade av mig att de måste prata om mig och inte till mig. Jag måste ju vara årets snackis i så fall. :-)

Jag VET att det finns de som går in på bloggen, FB, twitter och även på LinkedIn för att kolla vad jag gör och hur mitt liv ser ut. Varför i helvete ringer ni mig inte istället för att surfa runt och få reda på halvsanningar..

För visst är det så att ALLT som står på Facebook är sant? Det är ju som värsta Hänt i veckan och läsa där, så tar ni det på allvar borde ni fundera på att köpa en tidning istället. Den ÄR nog bättre och kan användas som braständare sedan.
Ja, sen är det ju twitter.. det är ju också dagen/veckans sanningstavla.. NOT!!!
LinkedIn är bra om man vill snoka på vem jag har i mitt liv, glöm dock inte att det är en FÖRETAGSSIDA, där man knyter kontakter och gör vad man kan för sina framtida planer. Dock är det ju så att har den man snokar upp ett superabbonnemang får jag ju reda på att folk har varit inne där före du kan säga ICA.....

Så, snälla.. är det något ni läsare undrar.. ring mig eller skriv ett inlägg i bloggen, FB eller annat som man kan förmedla sig genom för det värsta jag vet är perlagonkärringar som snokar i bakgrunden. Hellre då att ni är raka och frågar rätt ut, ni får veta sanningen utan krussiduller om jag anser att ni har med det hela att göra.

Tjing och akta perlagonerna....

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Raka rör och inget veck på gardinen!
    Vattna pelargonerna på din egen tid, sluta smyga runt och spionera på min syster!
    Är det något du är förfärad över? Fråga vettja! Det finns inga dumma frågor, jo en - den fråga som _inte_ ställs!!
    Stå på dig älskade lillasyster! _Jag_ tror på dig!!!

    SvaraRadera