tisdag 1 september 2015

Dags för lite stilfulla bilder. .

Jaha.. så sitter vi här och väntar på att gå komma upp till Thorleif Robertsson och bli fotade. Jag ska ta kort till Asadas Yoga och A ska ta till sin hemsida. Jag är ju lite obekväm med att bli fotad och speciellt i tighta kläder. A har ju åtminstone på sig kockuniformen och är lite mer klädd än mig så.. ja,ja.. vi får se hur bilderna blir...

Tolla är en oerhört bra fotograf och jag känner mig alltid lika avslappnad i hans sällskap, det är lätt att bli glad vilket speglar sig i fotografierna. Sen är det ganska enkelt att glida in på andra ämnen såsom fiske och resor. Det finns alltid mycket att prata om med Tolla.

Nu är bilderna klara och här är några av dem:

Fotograf: Thorleif Robertsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar