onsdag 5 augusti 2015

opsi... jag svalde den visst. ..

I onsdags förra veckan piercade jag ju mig och fina tydliga råd om hur jag skulle sköta min 40-årsutveckling. Den skulle tvättas och munsköljas och man skulle dessutom kolla stiftet så kulorna in ramlade av. Det fanns en mening där det stog något i stil med att man skulle kolla kulorna så de inte lossnade i sömnen för att man inte skulle svälja dom av misstag...


Gissa vad jag har gjort.. JO.. SVALT EN AV KULORNA!!! :(

Jag sov som en gris och vaknade lite tidigare av att jag låg och harklade mig. Det kändes precis som när man sväljer en liten fluga på sommaren, ni vet en sådär djäkla liten som flyger in i munnen och rätt ner svalget..
Chach, chach, harkel, harkel... och den ville inte komma upp.. den låg preciiis i svalget och vippar.  Snabbt funderade jag på hur jag skulle få upp den.. hmmm... jag kunde ju inte gärna be Andreas stoppa ner fingrarna i halsen på mig och pilla upp den, sen så kunde jag ju inte gärna gå in och SPY upp den. Lite tyst smög jag in på toa och kastade mig ner på golvet med huvudet neråt och försökte hoppa fram den framåtlutad. .. Gissa om det inte gick!!! Jag harklade mig lite till och rosslade så mycket det gick för att den lilla kulan skulle komma upp? Inte då!

Men jag står alltså inne i badrummet hos nya pojkvännen och låter som en katt är på väg att hosta upp hårbollar kl 6 på morgonen!!! Hoppas han inte hörde något.. hahaha.
 Resultatet är således att jag nu sitter här i lunchrummet på jobbet med en pinne som sticker rätt upp i gommen och en kula som simmar runt i kroppen på mig. 17 timmar sägs det att det tar innan jag får de fanskapet igen  Input och output. ..

Har försökt få tag på Oliwia för att få en nu stav så får vi se vad hon säger.

Ha en fin solig dag

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar