onsdag 26 augusti 2015

Nu åkte den ut och VAR är John Blund???

Jo, jag gjorde ju min tungpiercing för några veckor sedan och inatt åkte den ut. Jag kan tyvärr inte ha kvar den då tandköttet på insidan av framtänderna nertill har skavts bort. Så efter mycket funderande idag åkte staven ut... Känns lite sunkigt eftersom jag så gärna ville ha den och gjorde den så nyligen... plus kostnaden för den. Det var inga stora pengar, men ändå.

Jaja, jag är en erfarenhet rikare iallafall. :)

Klockan är nu 01:30 och jag kan verkligen inte sova. Var ute på Grisslinge Havsbad en stund idag med Andreas och solade lite. Som vanligt klantade jag till det och somnade i solen, underbart och så lugnande. Jag undrar bara dock om det är därför jag int somna. Ligger här och vrider och vänder på mig. Tänker på relationer med vänner som avslutats och påbörjats.  Visst är det konstigt att när man VILL sova är det själva f*n att det inte går. Då ligger jag och tänker på sånt jag inte alls kan påverka i nuläget. Det tar mer på psyket och krafterna än jag vill erkänna för mig själv.

Hmm.. ni får sussa så gott så ska jag njuta av känslan över att fått tillbaka min tunga. :) Nu kan jag dra den över utsidan av tänderna igen. Wohoo; )

Kram

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar