tisdag 11 augusti 2015

Måste man vara kärnfysiker??

Jag håller på med min blogg för Asadas Yoga - Rum för harmoni och jag blir galen!! Hur avancerat kan det vara att få ihop en enkel blogg som är inriktad på verksamheten för att kunna marknadsföra och skriva om vad som händer och fötter.. jag blir GALEN!!!




Jag vill liksom bara ha en sida där jag kan skriva in om företaget som INTE är länkad till min Trasselmaja, hur ska jag göra då? Ska jag ha en på här på blogspot eller ska jag köpa en domän som heter Asadas Yoga??

Snälla, kom gärna med förslag för jag blir tokig på kuppen..

kram

Trasselmaja/Gunilla

2 kommentarer:

  1. Testa Blogg.se, den sidan är rätt bra och rätt enkel att använda. Annars kanske du ska köpa dig en domän som har ditt egna namn och använda någon blogg site som skriv-verktyg!

    SvaraRadera
  2. Enkelt svar: Skapa en ny e-postadress typ asada.yoga@live.se exempelvis , länka den nya bloggen mot den adressen så slipper du trassel med Trasselmaja... :) KRAAM!!! //syster yster

    SvaraRadera