onsdag 5 augusti 2015

Jag måste vara hjärndöd eller nåt...O

Det är helt otroligt att jag återigen gjort det, planerat utan att tänka mig för. Som sagt.. jag måste vara helt hjärndöd :(
I helgen skulle jag åka ner till Göteborg med Mary för att lämna henne en vecka hos mamsen och papsen, samma helg som jag skulle vara hemma för att passa huset och vara lite tjing med grannskapet. Och hur i h-e kunde jag förtränga en sån sak, eller ja.. inte förtränga utan mer lägga över det på T då jag inte trodde att MIN roll i det hela var så viktig. Jag trodde inte det spelade någon roll om det var jag eller T som var tjing med grannarna. Men NU förstår jag hur viktigt det är och jag känner mig helt hjärndöd.. hur kunde jag vara så dum?!

Får ibland en känsla av att jag undervärderar mig själv och tycker att det är väl inte så viktigt vem som gör utan att det blir gjort som är det viktigaste. Och resultatet blir att jag hamnar i onåd hos mina vänner.. skit också!!

Snart är sommaren över och det blir lite lugnare förhoppningsvis, och då kommer jag få en möjlighet att lugna ner mig lite igen och fräscha upp min hjärna med lite vila och rutiner. Det är något jag märkt påverkar mig jättemycket, att inte ha rutiner, jag glömmer hälften av allt jag bestämt och det resulterar i allt möjligt snett. Mest negativt och dåligt.

Så visst är det skönt att vara lite impulsiv ibland men jag tror nog att rutiner äger och är det bästa.

Nu ska jag ringa min granne och be om ursäkt..

Kram

Trasselmaja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar