måndag 24 augusti 2015

Ingen Kalaskasse för Mary

Nu fyller Mary 8 år och vi hade tänkt ha Elins kalaskasse. Jag var ju med Marlene på releaseevent i november där jag beställde en kasse med inriktning pyjamasparty om man ville så eller annat "tjejigt" med rosa ballonger, banderoll och annat lull-lull.

I våras såg jag att kassarna på hemsidan hade ändrats och jag försökte då få tag på Elin eller annan på kontoret för att ändra i min kasse, bättre tårta tex och lite roligare bullar. Jag tyckte att det var perfekt till Mary. Men jag hörde inget ifrån dem utan tiden gick och jag väntade väl lite till då.. sån är ju jag.

I juli började jag få lite panik iochmed att kalaset är snart och jag vill gärna ha lite kontroll över situationen och vad som ev skulle behövas handlas in. Så.. jag hörde av mig igen och då på mobilen. Det var en rätt stressad och otålig röst i andra änden som svarade, jag framförde mitt ärende och jag blev ombedd att återkomma framöver. SUCK!!

För någon vecka sedan gjorde de reklam för kassen på facebook och då kommenterade jag att jag var VÄLDIGT besviken över att jag inte fått någon respons alls och att jag ville avboka kassen. (Nu när jag var inne och kikade på Facebook för att kopiera kommentaren hade de tagit bort den!!)

Igår fick jag ett mess om att jag skulle skicka mitt kontonummer så skulle de sätta in pengarna igen. Det är nu runt 6 månader sedan jag började med mitt försök att få rätt kasse, hade jag bara fått ett samtal tillbaka hade jag nu sluppit jaga kalasprylar till Marys kalas och Elins Kalaskasse hade haft en nöjd bloggare som kund. 

Nu blir det ett bra kalas iallafall med allt vad hon nu önskar. Temat blir hästar som alla 8-åringar önskar och jag kommer själv vara trollkvinna och förtrolla alla tjejerna till prinsessor med dans, lockar och tjejkväll.

SÅ.. summan av kardemumman är att DU kan själv fixa ditt kalas UTAN något som gör det dyrare åt dig. Jag trodde fullt på denna kasse, men ack vad besviken jag blev.. inte på kassen utan på agerandet. 

Kram 

Trasselmaja

2 kommentarer:

  1. Inte bara jag som upplevt dem som nonchalanta. Jag var med i en tävling på Facebook som det aldrig annonserades vinnare i. Jag har frågat i inlägget och jag har mailat. Inte ett svar överhuvudtaget. Det känns inte direkt professionellt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näää.. jag tror att de koncentrerar sig på de rika och förmögna som de kan tjäna pengar på. Även om vi bloggar så har jag en känsla av att vi inte räknas mer än i reklamsammanhang.

      Radera