fredag 28 augusti 2015

Fredag och lite jobb

Ok, alla är vi överens om att fredag faktiskt är veckans bästa dag.. om man jobbar måndag till fredag ja.. Vi som jobbar lite huller om bladder har fredag mitt i veckan istället och DET är lyxigt. Då vet jag att när jag har sovmorgon så går ni andra till jobbet :)

Idag börjar sista helgen på länge på Bauhaus.. på tisdag är jag i yogastudion och påbörjar mina timmar där. Framöver hoppas jag kunna kombinera de båda jobben för jag älskat båda arbetsplatserna och mina kollegor. Har jag en dålig morgon försvinner alla mina dystra tankar när jag kommer till jobbet.

Nu på förmiddagen har jag hunnit kolla på en dokumentär om alkohol och vad det gör med kroppen. . Usch... Kommer inte bli något mer av den varan i MIN kropp.  Fast jag vart riktigt fashinerad över hur blinda folk är för hälsoundersökningar och rekommendationer. Vi har bara en kropp.. varför inte vårda den bättre då??

Nehepp.. nu ska jag vårda min lite och sedan blir det lunch på Pontus med T. Kalasplanering på menyn bla.

Kram

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar