söndag 9 augusti 2015

En tidig morgon i lugn och ro..

Jag har aldrig varit en direkt morgonpigg tjej, ni som känner mig kan intyga detta, men ibland får man dendär morgonen som bara är SÅ skön. Imorse hade jag en sån och det var längesedan.

Jag vaknade kl 6.30 av att det var farligt ljust ute och det gick liksom inte att somna om igen, jag var klarvaken.  Mary snarkade som en lite gris och även om det var mysigt att ligga och lyssna till hennes smågrymtande kände jag att det inte gick att ligga kvar.  Rätt rastlös eller så...

Så jag kollade lite mail,  fb och insta.. Sedan tassade jag tyst upp, gjorde lite kaffe och traskade ner till brevlådan för att hämta dagens tidning. Här hemma hos mamsen och papsen är det lite mysigt att vara vaken själv ibland och tidningshämtning är lite som hemma.

Så nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe med en färsk GP och njuter. :)

Godmorgon  alla ni underbara

Kram Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar