söndag 23 augusti 2015

Aromayoga med Andreah...

Bild tagen av Andreah inför Aromayogapasset



Idag var jag på ShanticenterStockholm och deltog i en AromaYoga. Det var underbara Andreah som höll i den och det var helt fantastiskt. 

Jag kom dit till studion kl 14 och vi fick ställa oss i en ring på mattorna. Sedan hälsade vi lite på varandra och slappnade av. Andreah gick sedan runt och duttade en liten droppe olja av en sort som var en del av rotchakrat. Vi skulle sedan tänka på färgen för rotchakrat som är röd och sedan hade vi lite asanas som vi gjorde tillsammans.
Det finns 7 grundchakran och det var dessa vi gick igenom men Andreah och för varje chakra finns det en olja som hon duttade en liten droppe av på handen.
Vi fick lukta och tänka på den färg chakrat har och tänka denna färg. Vid de tillfällen det gick att smörja in motsvarande chakra på kroppen så gjorde vi det.

Detta var en väldigt lugn form av yoga som påverkade mig i hela kroppen, vissa oljor luktade SK*T och de behöver jag mer av och vissa oljor var ljuvliga att sniffa på... de behöver jag inte lika mycket av.

Vi avslutade passet med att ligga på en chi-boll, något som jag aldrig gjort förut. En intressant upplevelse och det påverkade verkligen ryggen positivt. Det var jätteskönt.

Jag kan varmt rekommendera ett aromayogapass hos Andreah, men passa på att boka snabbt för de blir snabbt fullbokade.

Namaste

Trasselmaja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar