söndag 23 augusti 2015

Äntligen in i rutinerna igen..

Sitter på ridskolan igen och tittar på Mary när hon har klass och känner att äntligen är vi inne i rutinerna igen. Sommarlov i all ära men det är SÅ skönt att kunna lägga i tid, vakna i tid och man vet alltid vad som står på planeringen på helgerna :)
Vardagarna har vi nästan fått igång ordentligt igen. Jag lämnar Mary och sedan är det swish ner till studion för lite yoga.

Sommaren har varit jätteskön trots att jag jobbat hela tiden och haft lite ledigt mellan varven, och vad fort den gått. Nu är vi ju inne i augusti redan och snart är det höstlov. ;)

Mary har gjort mycket i sommar, Astrid Lindgrens Värld, 1 v hos mormor och 1 v tillsammans med mig. Hon var på Gotland en v och var på ridläger 6 dagar, gissa om hon växte som ryttarinna. Ja,ja.. lite mer hade jag velat hitta på men tiden räcker inte till.

I höst kommer projekt "åka buss" där hon ska lära sig åka buss från mig till skolan och sedan från sin pappa till mig. Och jag ska lära mig släppa kontrollen och slappna av. Mary är en smart unge och vet hur hon ska göra men jag är SÅ förbannat hönsig när det gäller henne, ja och katterna då också. 

Jösses vad tiden går fort.... 

Kram Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar