fredag 28 augusti 2015

Alltid skoj på jobb

Jag måste erkänna att det händer alltid något spännande här på jobbet, och faktiskt när man som minst anar det. I somras var det en lastbil som körde in i plåttaket och idag tippade M med trucken.

Jag stod i kassan och skulle hjälpa en kund när jag hör världens dj**la brak bakom mig och när jag vänder mig om så sitter han i och allt har tippat framåt. Vi lära kollegor springer dit.. inte för att hjälpa till utan för att.. FOTA hela spektaklet. Där sitter stackars M och försöker komma ut och vi hjälper liksom inte till. Hyggliga vi är på detta jobb...

Hur som så kom han ut ialla fall och allt virke som låg på golvet i entrén fick plockas upp och lastas om. Det tog sin lilla stund, men M.. han blev dagens stjärna. :)

Nu har jag min rast, dricker mitt goa kaffe och äter en liten frukt. Jobbar till 20.15 ikväll så vi får väl se vad som händer innan jag går hem.

Kram

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar