måndag 6 juli 2015

Hur mycket egentligen. .

Idag har varit en riktig skit dag. . Och den är inte slut än. :(

Kl ringde 6.30 och Mary var som en zombie, har SÅ många gånger försökt få henne att förstå att om man somnar kl 22 är man dötrött dagen. Men, nejdå... hon vägrar somna iallafall utan springer upp ur sängen i olika ärenden och säger hela tiden : Mamma, jag kan inte sova..

Det tror fan det när hon inte ligger i sin säng :-D

Dagen fortsatte med en riktigt sur kund.. hen komm direkt i kassan Oh påpekade att reglarna var brutna, böjda och riktigt skitvirke så hen tänkte minsann inte betala fullpris. När jag sedan skulle mäta längderna står hen och tjaffsar om längden på reglarna och rycker att ta samma pris för alla. Men det går inte när vissa är 3.60 och vissa är 4.20 och någon var 4.50. Jag var så djävla matt efteråt att jag ville bara krypa ner i papperskorgen och gömma mig.

Att det dessutom krånglar lite privat gör ju inte mitt sinnelag bättre.  Jag går och funderar och även om det inte syns så är jag liiite tankspridd. Iallafall för stunden. ..

Jepp,  nu har jag fått gnällt lite så nu är det dags för kaffe och sedan jobb igen

Puss och kräm

Trasselmaja

2 kommentarer: