måndag 27 juli 2015

Hemresa med hysteriska ungar

Jaha.. så var helgen på Gotland över och vi är på väg hem igen. I fredags när jag for över satt jag på bästa plats i försalongen och hade en underbar resa i lugn och ro med bästa utsikten. Det är annat än vad man kan säga om hemresan.. framför oss har vi 2 hysteriska ungar som skriker och gapar i tid och otid. Barn är jättegulliga och söta.. om de bara kunde vara tysta mitt i natten när 90 % av båten vill sova. Mary sover som en gris, med Nelia i famnen och ja.. jag ska väl försöka sova strax. Har ju mitt underbara jobb som väntar kl 11 imorgon :)
Håll nu tummarna att kidsen somnar och låter oss andra slumra till en stund ;)
Natti och kram
Trasselmaja


Min överlevnadsstrategi på hemresan till vänster och min avslappningsmetod till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar