onsdag 15 juli 2015

Fylligare läppar med LipVoltage från The Power House

Jag var medbjuden på Stockholm Fashion Week i våras och fick då möjligheten att testa LipVoltage från The Powerhouse som tagit fram ett helt fantastiskt läppglans med fyllighetseffekt i. Jag bara älskar det och använder det jämt. Jag är alltid lika snygg med det och känner mig så mycket finare än med annat läppglans.
Det är ett läppglans med trippeleffekt och du får en lite stickande känsla i början men det är för att produkten verkar och blodcirkulationen kommer igång. Du får volym på läpparna samtidigt som du återfuktar och får lite 3D-effekt.

Om jag ska vara ärlig så var jag lite skeptisk som jag alltid är till sånahär skönhetsgrejer men jag är helt såld nu. Jag funderade på att göra fillers men nu slipper jag det med detta underbara läppglans.



Alltid lika snygg till ett lagom pris. Jag kan varmt rekommendera LipVoltage från The Powerhouse.

Kram

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar