onsdag 3 juni 2015

Skrik och panik

Idag, eller ja.. hela veckan så här långt har varit lite chockartad. Det är ju pappavecka och då ska Mary vara hos papsen men som det har vart så har jag haft henne i huset och pendlat mellan lght och hus. Dendär visionen jag hade om att kunna sitta i lugn och ro och blogga samt arbeta är heeeelt borta. Jag har inte ens hunnit kika igenom de underbara goodiebags som vi fick i helgen :(

Imorse slutade det med att vi försov oss och fröken Monster hemma ville INTE lyssna på något av det jag sa. Det hela slutade med att jag BAR henne ut i bilen utan jacka och skor, de låg i skolväskan, och körde ilsket till skolan. Djäkla unge att ha humör och dra allt från en ytterlighet till en annan!!!!

Imorgon är jag ledig och ikväll SKA jag fota och njuta av minnena från helgen. Återigen.. det var helt fantastiskt :)

Kram

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Du är en bra mamma du! Du lyfter inte handen mot ungen, du lyfter ungen till bilen...
    Hejja!! Stå på dig - du är mer envis än ungen!
    KRAM!!!

    SvaraRadera