tisdag 30 juni 2015

Att leva upp till sitt namn..

Ok, så nu har jag gjort det igen... trasslat till det RIKTIGT ordentligt denna gången.. Det är så djävla typiskt mig. Denna gången har jag naturligtvis fallit för en helt underbar kille!! Jag som bestämt mig för att aldrig mer släppa in någon i mitt hjärta och så glider han liksom bara in på ett bananskal och får mig att få fjärilar i magen och hjärtklappning  <3

Han är så gullig och omtänksam, riktigt duktig på matlagning och älskar att ha långa frukostar i solen.  Helt perfekt med andra ord. :)

Dessutom då får han mig att upptäcka sidor hos mig själv som jag inte sett förut och han får mig att förstå varför saker är som de är.  Så, jag är riktigt tacksam för honom.

Puss på dig darling

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar