tisdag 12 maj 2015

Mitt jobb å jag...

God morgon alla goa och glada. Idag är en sådär dag jag bara ville ligga kvar och dra mig nu på morgonen.. Meeen. . Jag har ju världens bästa jobba att gå till så det var skutt upp ur sängen och iväg.  Mary lämnades på skolan och nu sitter jag här i lunchrummet och avnjuter dagens första kopp kaffe.



Jobbet jag fått är som timanställd på Bauhaus och det är verkligen SÅ kul. En dag i stora huset (som jag kallar det) och en dag nere i drive-in. Personalen är helt fantastisk, de är så omtänksamma och trevliga. Alltid någon som sätter sig vid bordet när man sitter i matsalen och det finns en tom stol. Jag hoppas så på en fortsättning efter sommaren. Håll tummarna för mig så får vi se.

Kramar i massor, Trasselmaja

1 kommentar:

  1. :) Kan tänka mig att du trivs! Det passar ju som hand i handske med mycket folk och försäljning. :) *stolt* //syster yster

    SvaraRadera