måndag 11 maj 2015

Flyttad och klar...

Sådär ja, nu har jag ÄNTLIGEN flyttat och kommit in i lägenheten. Så nu har jag blivit gårdsfröken och jag trivs jättebra. Lite rörigt är det iom att de håller på att renovera lägenheten under mig och samtidigt håller på med tak och fasad.

Just  nu är det lite rörigt och det drabbar ju bloggen och  mitt liv i helhet. Det är mycket man ska hålla ordning på när man flyttar såsom adressändring, brevlåda, vad man ska ha med sig mm. Hör och häpna dock så har jag slängt en MASSA saker.. jag som annars är en liten hamster. Hahaha...

Bilder från lägenheten kommer när jag har städat för nu ser det ut som ett bombnedslag hemma.

Kram så länge..

Trasselmaja

3 kommentarer:

  1. Längtar tills jag kan komma och hälsa på!
    Saknar er jättemassor!!! //syster yster

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig också :) Du får komma upp i sommar..

    SvaraRadera
  3. Marie Pettersson12 maj 2015 16:28

    Åhh, vad roligt att få boa in sig och inreda helt nytt. Jag kommer på fika nån dag när det passar oss båda. Slå en pling så jag får ditt nummer :-)

    SvaraRadera