lördag 30 maj 2015

Äntligen Malmö

29 maj och det är 1 dag kvar till, för mig, vårens händelse: Bloggmiddagen i Malmö :)
Vi kom ner till Scandic Hotel Stortorget för ngn timme sedan, kl är nu 02.18, och det är nu dags att sova.

Vi har fått ett underbart rum med utsikt över tprget och i badrummet finns hud/hår-vård från FACE Stockholm och 2 morgonrockar.  Så jag och Mary har tassat omkring i varsin och myst. Där fanns även 2! toarulleshållare, en till Mary och en till mig.

 


Och jag vet att jag kommer bli nöjd imorgon efter middagen, här fanns nämligen en vattenkokare på rummet också. En riktig lyxsvit...


Mary har hittat sin plats i livet.. "Mamma, denna är MIN!!!" :)

2 kommentarer:

  1. Tack för en hejdundrande kul helg!
    Hoppas vi ses snart igen!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Såg härligt ut! mysigt och bo på hotell! :)

    SvaraRadera