fredag 2 januari 2015

Nu börjar det bli nervöst..

På måndag börjar jag min utbildning till yogainstruktör på It's Yoga samadhi Stockholm, och jag är riktigt nervös. Jag har i många år försökt implementera yogan i min vardag utan att riktigt lyckats. Men nu ska det då äntligen ske :)

It's Yoga samadhi Stockholm har funnits sedan 2004 och studion ligger på söder, men det startade ursprungligen i San Francisco 1989 av Larry Schulz.

Här kan du gå alla sorters yogakurser bl a, ashtangayoga, ayurvedayoga och kundaliniyoga. Gå gärna in i länken här för att läsa mer om de kurser som finns.

Man kan även få ayurvedisk massage, konsultation och behandling samt astrologi konsultation.

Jag känner att en helt ny värld öppnar sig och det ska bli SÅ spännande.

Jag lovar hålla er uppdaterade ;)

Natti och suss gott

Trasselmaja

4 kommentarer:

  1. Men du vad spännande!
    Läste runt lite på deras hemsida och detta låter som 'hand i handske' för dig.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Låter spännande. Yoga är som balsam för både kropp och själ.
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Mallasvardag, det är en helt ny värld som öppnas och det ska bli SÅ spännande :D

      Radera